Srijeda, 19 Prosinac, 2018
   
Tekst
Zadnje:

Tvrtka Pan parket zapošljava nove djelatnike, šire poslovanje, grade novo skladište…

ParketDirektor tvrtke Pan parket, Daniel Smiljanić, otkrio je formulu uspjeha u drvoprerađivačkoj industriji, a glavni proizvod je troslojni parket.

 

Daniel Smiljanić, direktor tvrtke Pan parket ima se čime pohvaliti – izvozi 90% proizvodnje na sve zahtjevnija europska i svjetska tržišta, a rast ostvaruje čak i u vremenima krize. Glavni proizvod ove tvrtke iz Orahovice je troslojni parket kojim je osvojio mnoga tržišta. Poslovni.hr navodi kako je proteklih godina mnogo ulagao u inovacije, tehnološka unapređenja, marketing te međunarodne sajmove. Sve navedeno je donijelo kontinuirani razvoj tvrtke, a samim time i rast prihoda. Troslojni parket je glavni europski parketni proizvod, ali Smiljanićev je prvi takav u Hrvatskoj i regiji. Uspjeh se krije i u intenzivnoj suradnji s vodećim europskim institucijama i istraživačkim centrima za razvoj drvne industrije u Švedskoj, Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj kako bi mogao primijeniti najnovije tehnologije u svojoj tvrtci.

Prihod Pan parketa u 2011. godini iznosio je 35 milijuna kuna, u 2012. godini 39 milijuna kuna, dok je u samo prvih šest mjeseci ove godine prihod iznosio velikih 29 milijuna kuna, što Smiljaniću omogućava konstantne investicije u tvrtku. U zadnje dvije godine zaposlio je dvadesetak radnika, a trenutno je u tijeku gradnja nove proizvodne hale i skladišta za distribuciju gotovih proizvoda. Također planiraju i širenje asortimana te uvođenje novih proizvoda što će kao posljedicu imati potrebu za novim djelatnicima. Pan parket u ovoj godini namjerava proizvesti preko pola milijuna četvornih metara parketa, a čak oko 95% završit će u izvozu, prvenstveno na tržištima mnogih europskih zemalja, ali i na tržištima poput Turske, Irana, Azerbajdžana te Saudijske arabije gdje su prisutni od ove godine.

Smiljanić naglašava kako im prijeti velika konkurencija iz Švicarske i Rusije, ali i Poljske i Rumunjske, a poteškoće nastaju zbog tečaja kune koji ruši konkurentnost, no kaže kako je kvaliteta proizvoda ono što ih najviše spašava.

U organizaciji HGK, Pan parket prisutan je na mnogim specijaliziranim sajmovima diljem Europe, poput Domotexa u Hannoveru, u Valenciji, čak na MosBuild sajmu u Moskvi te sajmovima u  Istanbulu i Dubaiju.  „Moramo biti prisutni jer se sjedeći doma na kauču ne može puno postići“ kaže Smiljanić.

Dodaje kako je Pan parket prva hrvatska tvrtka koja je postala članica Europskog udruženja proizvođača parketa (FEP) sa sjedištem u Bruxellesu. Ističe kako je prvi stekao pravo na korištenje znaka Real Wood te je pribavio FSC certifikat, prestižni svjetski certifikat kojim se dokazuje održivost proizvodnog procesa i nadzor nad korištenjem upotrebljene sirovine.

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Social Face

Prijava - odjava

ispod glavnog