Srijeda, 24 Listopad, 2018
   
Tekst

Kreću radovi na željezničkoj pruzi Dugo selo – Križevci

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave odbila je žalbe ponuditelja na odabir izvođača radova čime su postignuti uvjeti za potpisivanje ugovora za radove HŽ Infrastrukture s odabranom zajednicom ponuditelja koju čine hrvatske tvrtke DIV d.o.o., DALEKOVOD d.d.  i ZAGREB-MONTAŽA d.o.o. 

Provedba ugovora trebala bi započeti tijekom ljeta 2016., a planirani završetak svih radova je kraj 2019. godine. Ukupna vrijednosti ugovora iznosi 1.239.557.818,93 kuna.

Radi se o najvećem željezničkom infrastrukturnom projektu čija je procijenjena vrijednost iznosila milijardu i 517 milijuna kuna te koji se s 85% sufinancira sredstvima EU fondova. Planirane aktivnosti u okviru projekta uključuju, pored obnove postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka na cijeloj pružnoj dionici dužine 38,2 km. Završetkom projekta znatno će se skratiti vrijeme putovanja od Dugog Sela do Križevaca, i to s 30 na 18 minuta. Izgradnjom dvokolosiječne pruge, s puno povoljnijim uporabnim svojstvima, zadovoljit će se svi zahtjevi za koridorski promet i prijam interoperabilnih teretnih vlakova te povećati kapacitet pruge.

Projekt „Rekonstrukcije i izgradnje drugog kolosijeka dionice Dugo Selo – Križevci“dio je velikog projekta uspostave dvokolosiječne željezničke pruge visoke učinkovitosti za mješoviti prijevoz na cijelome mediteranskom koridoru RH2, kojim se Pirinejski poluotok, preko Luke Rijeka, Zagreba i Budimpešte, povezuje s mađarsko-ukrajinskom granicom te TEN-T europskom mrežom. Budući da  je Luka Rijeka pristupanjem Hrvatske u EU postala točkom ulaska/izlaska za jedinstveno europsko tržište, očekuje se pojačan opseg prometa prema državama srednje Europe, a ovo je prvi projekt kojim se Rijeka i Zagreb povezuju s mađarskom pružnom mrežom.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Prezentacija Transport

www.posao.hr

Video materijali - distribucija

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Prijava za SCM Newsletter

captcha 

Top Novosti

Preporučujemo knjigu

Jednostavan način za upravljanje zalihama! Prvo izdanje knjige Upravljanje zalihama u šest koraka autora Antonia Zrilića...

Više o knjizi

MEDIJSKI PARTNERI:

Social Face

Kreću radovi na željezničkoj pruzi Dugo selo – Križevci

Kreću radovi na željezničkoj pruzi Dugo selo – Križevci

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave odbila je žalbe ponuditelja na odabir...

EDI sustav u transportu

EDI sustav u transportu

Informacijski sustav EDI je postao vrlo popularan u transportu i transportnim industrijama, pa...

Turizam ključan za ZL Rijeka (4/10)

Turizam ključan za ZL Rijeka (4/10)

U Rijeci lete tri LCC (Eurowings, Norwegian i Ryanair) na 9 sezonskih linija. Privatna charter...

HAC izdvaja gotovo 2 milijarde kuna za investicijska ulaganja

HAC izdvaja gotovo 2 milijarde kuna za investicijska ulaganja

U iduće 4 godine Vlada planira uložiti 17 mlrd kn u izgradnju, rekonstrukciju, obnovu i...

Transportna industrija u Srbiji „teška“ 150 milijuna eura

Transportna industrija u Srbiji „teška“ 150 milijuna eura

Ukupan prihod od cestovnog prijеvoza u Srbiji iznosi oko 150 milijuna eura na godinu, rekla je...

Zbog Sjevernog toka 2 Ukrajina gubi dvije milijarde dolara

Zbog Sjevernog toka 2 Ukrajina gubi dvije milijarde dolara

Izgradnjom plinovoda Sjeverni tok 2 Ukrajina će izgubiti dvije milijarde američkih dolara...

U Hrvatskoj bi cijene rasle 30 posto (2/3)

U Hrvatskoj bi cijene rasle 30 posto (2/3)

Glavni okidač rasta cijena, a potom i ukupne gospodarske štete bili bi zastoji koji bi nastali...

Susret Hrvatskih izvoznika s CLECAT udrugom

Susret Hrvatskih izvoznika s CLECAT udrugom

Predsjednik Hrvatskih izvoznika, Darinko Bago susreo se u Zagrebu s Nicolette van der Jagt,...

Ricardo uložio 4,5 milijuna eura u nove kamione i stanicu za tehnički pregled

Ricardo uložio 4,5 milijuna eura u nove kamione i stanicu za tehnički pregled

Udjel izvoznih poslova u ukupnom prometu Ricarda sada se popeo na 45 posto. Petogodišnji...

ZL Banja Luka s najlošijim poslovanjem (9/10)

ZL Banja Luka s najlošijim poslovanjem (9/10)

Banja Luka je svakako gubitnik broj jedan, aerodroma sa daleko najlošijom poslovnom politikom....

Novi model naplate cestarina

Novi model naplate cestarina

Krajem srpnja Ministarstvo prometa raspisalo je javni poziv za izbor konzultanta koji će...

Niški aerodrom povećava pristojbe za 100%

Niški aerodrom povećava pristojbe za 100%

Prema pisanju lista Politika, od aerodroma Konstantin Veliki u Nišu se traži da poveća...

Rekordna godina za sarajevski i tuzlanski aerodrom

Rekordna godina za sarajevski i tuzlanski aerodrom

Međunarodni aerodromi u Tuzli i Sarajevu imali su iza sebe izuzetno uspješnu godinu.

Počela naplata cestarine na jedinoj autocesti u Hercegovini

Počela naplata cestarine na jedinoj autocesti u Hercegovini

Naplata cestarine na jedinoj završenoj dionici autoceste kroz Hercegovinu od granice s...

CA uvodi novi proizvod - tarifni razred FlyEasy

CA uvodi novi proizvod - tarifni razred FlyEasy

Od 27. 7. 2017. g. Croatia Airlines uvodi novi proizvod – tarifni razred FlyEasy. FlyEasy vam...

Povećanje transporta robe Dunavom do 2020. godine

Povećanje transporta robe Dunavom do 2020. godine

Na prijedlog Ministarstva građevinarstva, prometa i infrastrukture Republike Srbije, Europska...

Kompanija Yumis dobila status ovlaštenog izvoznika

Kompanija Yumis dobila status ovlaštenog izvoznika

Kompanija Yumis iz Srbije je dobila status ovlaštenog izvoznika, odnosno obavljanje aktivnosti uz...

Rijekama nakon pola stoljeća opet plovi žitna lađa

Rijekama nakon pola stoljeća opet plovi žitna lađa

Nakon više od pola stoljeća, popularna žitna lađa opet će ploviti hrvatskim rijekama. Pojava...

Zabilježen porast pretovara

Zabilježen porast pretovara

U Luci Rijeka je zabilježen porast pretovara u tekućoj godini, odnosno zadnjih devet mjeseci.

Nove zrakoplovne linije iz Španjolske prema Hrvatskoj

Nove zrakoplovne linije iz Španjolske prema Hrvatskoj

Španjolska turistička agencija Politours od ljeta uvodi direktne letove prema Hrvatskoj i...

Prijava - odjava

ispod glavnog