Srijeda, 18 Listopad, 2017
   
Tekst

Renault-Nissan s Dongfeng Motor razvija e-automobil

Francuski proizvođač automobila Renault i njegov partner Nissan planiraju u Kini udružiti snage s grupacijom Dongfeng Motor na zajedničkom projektu projektiranja i proizvodnje e-automobila.

Proizvođači automobila nastoje profitirati na skoku potražnje za e-automobilima na najvećem svjetskom tržištu automobila a realizaciju planova dodatno je ubrzalo očekivano uvođenje kvota o udjelu e-vozila u ukupnoj prodaji od iduće godine.

Očekuje se da će Peking u novim kvotama za e-vozila koje će stupiti na snagu već iduće godine odrediti da udio električnih i hibridnih automobila u ukupnoj prodaji pojedinih proizvođača mora iznositi minimalno 8%, da bi 2019, godine taj udio porastao na 10 a 2020. godine na 12%.

Pod utjecajem takvih očekivanja Ford Motor izvijestio je da razmatra zajedničko ulaganje s kineskim Anhui Zotye Automobileom radi proizvodnje e-vozila u Kini pod novim brendom.

Tesla, Daimler AG i General Motors već su ranije objavili planove za proizvodnju e-vozila u Kini, čije vlasti žele da električni i hibridni automobili do 2025. godine čine najmanje petinu ukupne prodaje automobila.

Zajedničko ulaganje Renault-Nissana i njihovog kineskog partnera nazvano je GT New Energy Automotive, pri čemu će udio francuske i japanske kompanije iznositi po 25% a polovina će biti u vlasništvu Dongfenga.

Po njihovim navodima, eGT će projektirati novo e-vozilo na platformi Renault-Nissanovih luksuznih sportskih terenaca.

Dongfeng već ima uspostavljen partnerski odnos s Nissanom u Kini.

I Nissan i Renault već proizvode e-automobile. Otkako je lansiran 2010. godine, Nissanov Leaf postao je najprodavaniji e-automobil na svijetu. Renault je pak s prodajom modela Zoe krenuo 2012. godine.

Kina mijenja pravila igre za globalne automobilske kompanije, mnoge među kojima su se donedavno opirale značajnijem pomaku prema e-vozilima. Kinesko tržište ima snažan potencijal za rast, poduprt snažnom regulativnom potporom automobilima na čišću energiju. Lider/Hina

IMAGE Renault-Nissan s Dongfeng Motor razvija e-automobil

Francuski proizvođač automobila Renault i njegov partner Nissan planiraju u Kini udružiti snage s grupacijom Dongfeng Motor na zajedničkom projektu projektiranja i proizvodnje e-automobila. Read More...
IMAGE Samoobnavljajuće automobilske gume

Puknute gume možda su stvar prošlosti zahvaljujući izumu skupine znanstvenika sa Sveučilišta Harvard koji su izradili čvrste automobilske gume sposobne samoobnoviti se nakon pucanja u vožnji. Read More...
IMAGE Bosch se uključuje u izradu električnih kamiona

Američki startup Nikola već je predstavio svoj koncept električnog kamiona koji je pogonjen strujom iz vodikovih gorivih ćelija i baterija. Sada su na razvoju tog projekta, koji na ceste neće... Read More...
IMAGE Porscheov konkurent Tesli – Mission E

Električni koncept Porsche Mission E 2015. trebao bi biti pušten u prodaju krajem 2019. godine, a očekuje se da će mu se cijena kretati u rasponu od 80.000 do 90.000 dolara, prenosi The Verge. Read More...
IMAGE Lyft flota autonomnih automobila u San Franciscu

Uberov najveći konkurent, Lyft, u svoje poslovanje uvodi flotu autonomnih automobila, a odabrani korisnici s područja San Francisca imat će priliku besplatno se provozati u autonomnom automobilu... Read More...
IMAGE EK pozvala na odgovornost

EK ujedno pozorno prati mjere koje države članice poduzimaju u pogledu onečišćujućih automobila koji su već u prometu. Read More...
IMAGE Slovenija uvela e-CMR

Slovenija postaje dvanaesta zemlja koja pristupa e-CMR (Convention relative au contrat de transport international de Marchandises par Route) otvarajući put za lakšu i efikasniju isporuku robe,... Read More...
IMAGE Bosch: Ažurirajte automobil kao i pametni telefon (1/2)

U budućnosti će ažuriranje softvera automobila biti jednostavno kao sada ažuriranje aplikacija na pametnim telefonima.  Read More...

Prezentacija IT

Video materijali - IT

  

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Top Novosti

Social Face

Prijava - odjava

ispod glavnog