Utorak, 12 Prosinac, 2017
   
Tekst

Renault-Nissan s Dongfeng Motor razvija e-automobil

Francuski proizvođač automobila Renault i njegov partner Nissan planiraju u Kini udružiti snage s grupacijom Dongfeng Motor na zajedničkom projektu projektiranja i proizvodnje e-automobila.

Proizvođači automobila nastoje profitirati na skoku potražnje za e-automobilima na najvećem svjetskom tržištu automobila a realizaciju planova dodatno je ubrzalo očekivano uvođenje kvota o udjelu e-vozila u ukupnoj prodaji od iduće godine.

Očekuje se da će Peking u novim kvotama za e-vozila koje će stupiti na snagu već iduće godine odrediti da udio električnih i hibridnih automobila u ukupnoj prodaji pojedinih proizvođača mora iznositi minimalno 8%, da bi 2019, godine taj udio porastao na 10 a 2020. godine na 12%.

Pod utjecajem takvih očekivanja Ford Motor izvijestio je da razmatra zajedničko ulaganje s kineskim Anhui Zotye Automobileom radi proizvodnje e-vozila u Kini pod novim brendom.

Tesla, Daimler AG i General Motors već su ranije objavili planove za proizvodnju e-vozila u Kini, čije vlasti žele da električni i hibridni automobili do 2025. godine čine najmanje petinu ukupne prodaje automobila.

Zajedničko ulaganje Renault-Nissana i njihovog kineskog partnera nazvano je GT New Energy Automotive, pri čemu će udio francuske i japanske kompanije iznositi po 25% a polovina će biti u vlasništvu Dongfenga.

Po njihovim navodima, eGT će projektirati novo e-vozilo na platformi Renault-Nissanovih luksuznih sportskih terenaca.

Dongfeng već ima uspostavljen partnerski odnos s Nissanom u Kini.

I Nissan i Renault već proizvode e-automobile. Otkako je lansiran 2010. godine, Nissanov Leaf postao je najprodavaniji e-automobil na svijetu. Renault je pak s prodajom modela Zoe krenuo 2012. godine.

Kina mijenja pravila igre za globalne automobilske kompanije, mnoge među kojima su se donedavno opirale značajnijem pomaku prema e-vozilima. Kinesko tržište ima snažan potencijal za rast, poduprt snažnom regulativnom potporom automobilima na čišću energiju. Lider/Hina

IMAGE Prve brze e-punionice koje će povezati JI Europu (2/2)

Projekt „Sveobuhvatna mreža koridora s brzim punjenjem u jugoistočnoj Europi“ usmjeren  je na osiguravanje vrhunskog korisničkog iskustva kroz implementaciju naprednog ICT sustava, kojim će... Read More...
IMAGE Split dobiva prve ulične senzore za pametan parking

Gradska tvrtka Split parking od 29. studenoga kao nositelj projekta krenula je s radovima na ugradnji inovativne senzorske tehnologije, koja bi kroz aktiviranje Smart Split parking aplikacije... Read More...
IMAGE Prve brze e-punionice koje će povezati JI Europu (1/2)

Hrvatski Telekom i Kaufland Hrvatska u Zagrebu su postavili dvije brze punionice za električna vozila u sklopu projekta „Sveobuhvatna mreža koridora s brzim punjenjem u jugoistočnoj Europi“.  Read More...
IMAGE e-vozilom uskoro po cijeloj Hrvatskoj

Uskoro, ne samo da ćemo s e-automobilom bezbrižno putovati prema Europi nego će i dolaziti turisti s ekološki prihvatljivim vozilima. Read More...
IMAGE German Toll Collect instalirao 1100 novih terminala

Krajem kolovoza, German Toll Collect je započeo uspostavljanje nove generacije terminala za cestarinu. Oni će biti instalirani u dvije faze, a prvi terminali će biti dostupni korisnicima sredinom... Read More...
IMAGE Britanija želi na vodeću ulogu u razvoju autonomnih vozila

London će u srijedu najaviti plan koji bi trebao omogućiti pojavu prvih automobila bez vozača na britanskim cestama do 2021., objavilo je u nedjelju ministarstvo financija. Read More...
IMAGE EU želi biti predvodnik u smanjenju štetnih emisija

Europska komisija poduzela je odlučujući korak za ispunjavanje obveza EU-a iz Pariškog sporazuma koje se odnose na smanjenje domaćih emisija CO2 za najmanje 40% do 2030.  Read More...
IMAGE Drive me – projekt autonomne vožnje

Autonomni automobili bez nadzora revolucionirat će društvo, poboljšati globalnu ekonomiju i promijeniti način na koji provodimo slobodno vrijeme. Read More...

Prezentacija IT

Video materijali - IT

  

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Top Novosti

Social Face

Prijava - odjava

ispod glavnog