Četvrtak, 24 Svibanj, 2018
   
Tekst

Kojim tvrtkama je potreban 3PL?, 1. dio

Kojim tvrtkama je potreban 3PL?, 1. dio 3PL usluga je u porastu zahvaljujući stalnim inovacijama u industrijama kao što su telekomunikacije, analitika i tehnologija. No, prije nego što se odlučite na 3PL uslugu, razmislite je li to potrebno za vašu tvrtku uz pomoć odgovora na pitanja u nastavku teksta.

1. Koje su temeljne vrijednosti vaše tvrtke?

Zašto vaša tvrtka postoji? Zašto je vaš proizvod bolji od konkurenata? Koje su temeljne vrijednosti koje vaša tvrtka održava? Temeljna vrijednost je DNK tvrtke. Kao na primjer, Stonyfield farma proizvodi razne jogurte, i jedna od njihovih temeljnih vrijednosti je da koriste samo organske sastojke koji potječu iz obiteljskih organskih farmi.

Odredite svoje temeljne vrijednosti i ako 3PL davatelji usluga rade sukobe koji su vezani za temeljne vrijednosti, izbjegavajte njihovu provedbu, iako bi stekli uštede.

2. Koje su temeljne kompetencije vaše tvrtke?

Koje stvari vaša tvrtka radi dobro? Temeljne kompetencije kompanije Yankee Candle su kemičari koje zapošljavaju. Kompetencije njihovih radnika ih razlikuje od konkurencije. Ako vaša stručnost leži u lokalnoj isporuci i pravovremenoj usluzi, zašto koristiti 3PL uslugu?

Odredite svoje temeljne kompetencije, ako davatelj usluga zauzima mjesto za osnovne kompetencije, mogla bi biti slaba ukupna vrijednost tvrtke.

U slijedećem nastavku članka ćete biti upoznati s još dva pitanja pomoću kojih možete odrediti koliko su vam potrebni vanjski davatelji usluga.

Izvor: cerasis

IMAGE Amazonov SWA konurira FedEx-u i UPS-u (1/2)

Nizom poteza u posljednjih nekoliko godina Amazon.com pokazao je namjeru postepenog jačanja svoje uloge u distribucijskom lancu, čime će polako uzimati sve veći dio tržišnog kolača... Read More...
IMAGE PDV će se plaćati i na male pakete vrijednosti do 160 kn

Od iduće bi se godine na razini EU trebalo ukinuti oslobođenje od plaćanja PDV-a na pakete male vrijednosti – do 22 eura – kupljene putem interneta u nekoj od zemalja izvan Europske unije,... Read More...
IMAGE Stalni rast prihoda poštanskih usluga

Provedene je potpuna liberalizacija tržišta poštanskih usluga te povećana razgranatost i dostupnost kvalitetnih poštanskih usluga koje izravno potiču rast gospodarstva, uz osiguranje zaštite... Read More...
IMAGE Šangajska luka počinje suradnju s Lukom Trst

Šangajska luka uskoro počinje uaradnju s Lukom Trst, saznaje se se nakon razgovora koje su predstavnici talijanskih lokalnih vlasti vodili s čelnicima Shanghai International Port Group (SIPG). Read More...
IMAGE 8% više paketa zbog porasta e-trgovine

Broj paketa na tržištu poštanskih usluga u trećem je tromjesečju ove godine u odnosu na prethodno tromjesečje porastao za više od šest posto, a rast je zabilježen i u odnosu na isto... Read More...
IMAGE HP otvorila novu sortirnicu

Hrvatska pošta (HP) je u zagrebačkoj Branimirovoj ulici otvorila novu automatsku sortirnicu pošiljaka, kao dio investicijskog ciklusa od približno pola milijarde kuna koji se nastavlja 2018.... Read More...
IMAGE HAKOM: Nastavljena potražnja za paketskim uslugama

Trend rasta broja paketa na tržištu poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj, prisutan unazad nekoliko tromjesečja, nastavljen je i u trećem tromjesečju 2017. U odnosu na prethodno tromjesečje... Read More...
IMAGE UPS raskinuo ugovor s Overseasom

UPS, najveća svjetska kompanija za dostavu paketa, raskinula je s tvrtkom Overseas partnerski ugovor za Hrvatsku. Od početka iduće godine novi ugovorni partner UPS-a Hrvatska postaje zagrebačka... Read More...
IMAGE Kako je nastao outsourcing?

Koristite li već outsourcing ili tek razmišljate o njegovom uvođenju? Ovaj članak donosi lekcije petorice velikih mislilaca u svijetu ekonomije čije će vam spoznaje pomoći poboljšati načina... Read More...
IMAGE Kojim tvrtkama je potreban 3PL?, 1. dio

3PL usluga je u porastu zahvaljujući stalnim inovacijama u industrijama kao što su telekomunikacije, analitika i tehnologija. No, prije nego što se odlučite na 3PL uslugu, razmislite je li to... Read More...
IMAGE Kako stvoriti fleksibilan lanac opskrbe?, 2. dio

Koncept fleksibilnog lanca opskrbe je širok pojam o kojem se može mnogo raspravljati i sama definicija zna biti nejasna. U nastavku članka će se objasniti kako stvoriti fleksibilan lanac opskrbe... Read More...
IMAGE Kako stvoriti fleksibilan lanac opskrbe?

Koncept fleksibilnog lanca opskrbe je širok pojam o kojem se može mnogo raspravljati i sama definicija zna biti nejasna. U nastavku članka će se objasniti kako stvoriti fleksibilan lanac opskrbe... Read More...
IMAGE 3 temeljna trenda za lanac opskrbe

U današnje vrijeme tri temeljna trenda za lanac opskrbe su transparentnost samog lanca opskrbe, proizvodnja u budućnosti te internet prodaja. U nastavku teksta ćete biti upoznati s tri temeljna... Read More...
IMAGE 7 razloga zašto koristiti 3PL usluge u skladištenju i distribuciji, 2. dio

U svojim početcima 3PL usluge su se fokusirae na transportne komponente u lancu opskrbe, a u današnje vrijeme moderni 3PL nudi niz usluga za potporu skladištenja i distribucije. S obzirom na... Read More...
IMAGE Kako odgovoriti na promjenjive zahtjeve tržišta?

Na promjenjive zahtjeve tržišta, mnogi proizvođači se okreću automatiziranoj proizvodnji. No, projektiranje procesa je velik izazov. Read More...
IMAGE Zašto je globalan lanac opskrbe riskantan posao?, 2. dio

Poslovanje u globalnom lancu opskrbe može imati svoje prednosti, ali i rizike koji mogu dovesti do poremećaja u harmoniji rada. U nastavku teksta ćete biti upoznati s četiri razloga zašto je... Read More...

Video materijali - SCM

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Pregovarač CRNI POJAS

  • 1
  • 2

Prijava za SCM Newsletter

captcha 

Top Novosti

Preporučujemo knjigu

Jednostavan način za upravljanje zalihama! Prvo izdanje knjige Upravljanje zalihama u šest koraka autora Antonia Zrilića...

Više o knjizi

Social Face

Prijava - odjava

ispod glavnog