Utorak, 19 Rujan, 2017
   
Tekst

Priključite se projektu BB, "Biti bolji – Be better"

Biti boljiNaš partner, mjesečni magazin Poduzetnik pokreće projekt BB, odnosno "Biti bolji – Be better" kojeg ovim putem podupiremo. Detalje o projektu pročitajte u nastavku.

 *Budite sudionik našeg projekta *Pozivamo škole, potencijalne partnere, sponzore, donatore da pokažu da su mladi naša budućnost… javite nam se

U prosincu 2006. g. pokrenut je mjesečni magazin Poduzetnik koji danas već 7 godina izlazi diljem Hrvatske. Magazin se tiska u oko 3.000 primjeraka i distribuira putem godišnje pretplate te putem kioska Tiska. Na taj način mnogo veći broj čitatelja može pročitati tekstove o poduzetništvu i institucijama koje podržavaju poduzetnike, posebno male i srednje.

Ideja vodilja bila je kreirati časopis koji će biti zanimljiv i koristan za sve poduzetnike i ostale naše čitatelje (trgovačka društva, obrte, OPG-e, slobodna zanimanja, udruge, škole, lokalna zajednica - općine, gradovi, županije, škole, fakulteti, učenici i studenti, institucije koje se bave poticanjem poduzetništva, fizičke osobe....).

Učenici i studenti imaju posebno mjesto u našem magazinu. Kako razmišljaju o vlastitom biznisu, mogu li u školi naučiti sve vještine potrebne za poduzetništvo, što ih muči, što bi željeli promijeniti....i još mnogo toga.

Zato smo pokrenuli projekt BB, «Biti bolji – Be better» koji je usmjeren na mlade i poduzetništvo i nema za cilj profit. Želimo da se mladi ljudi uključe u kreiranje sadržaja, dobiju osnovna znanja o poduzetništvu  i postanu čitatelji našeg magazina. S ponosom ističemo da magazin u ovom trenutku dobiva oko 120 škola i fakulteta u Hrvatskoj. Naš je cilj da u slijedeće dvije godine magazin uđe u 1000 škola i fakulteta.

Projekt „Biti bolji – Be better“ treba se realizirati u tri godine, a uspjet će samo uz pomoć svih učenika, profesora, poduzetnika, institucija…

 

Cilj projekta:

- edukacija učenika o poduzetništvu i drugim područjima života i rada,

- poticanje kreativnosti, sposobnosti vođenja, komunikativnosti, odgovornost, upornost u radu, samopoštovanja, samostalnosti i sposobnosti rješavanju problema, i drugih vještina neophodnih za poduzetništvo,

- osobno zadovoljstvo učenika, uspjeh u učenju i budućem profesionalnom životu,

- poticanju učenika na pokretanje vlastitog posla,

- upoznavanje učenika s poduzetnicima i njihovim iskustvima (tribine i razgovori te posjete pogonima poduzetnika),

- pripremi učenika (mladih) za tržište rada nakon završene srednje škole,

- odabiru fakulteta koji će im omogućiti razvoj svih potencijala i iskazivanju osobnosti,

- predstavljanje škola i školskih časopisa.

 

MN – Mi smo biser do bisera

Projekt BB, «Biti bolji – Be better» nije usmjeren samo na poduzetništvo, progovorit ćemo o svim zbivanjima u Hrvatskoj i ostalim zemljama EU (svijeta) u svim područjima ljudske djelatnosti od kulture, glazbe, filma, sporta i obrazovanja.

«Mi smo biser do bisera i sad je vrijeme zrelo za pravu bisernu ogrlicu – kazao nam je Nenad Bach, poznati hrvatski glazbenik iz SAD-a. Ovo je prilika da postanemo bolji prijatelji sami sebi. Stihijski smo dokazali da znamo i možemo, a sada je red da strukturalno razmišljanje postane saveznik kreativnosti, kao što je normalno u svijetu»

Zato i mi želimo da ovaj projekt iskoristimo za predstavljanje učenika, njihovih razmišljanja, pogleda na poduzetništvo, njihovih potreba, edukacija, sajmova, izložbi,… Zar ne bi trebali znati kako razmišljaju i što žele? Nije važno u kojem području.

U lipnju 2013. g. krenuli smo u obilazak škola kojima smo predstavili projekt BB i ponudili im da odaberu način na koji se žele uključiti u projekt. Pitali smo ih u koje od predloženih aktivnosti žele da se uključe.

 

Trajanje projekta

- od rujna do prosinca 2013. g.

U ovom razdoblju obavit ćemo sve pripremne aktivnosti za realizaciju projekta, prezentaciju projekta u srednjim školama, pronalaženje i odabir partnera za sudjelovanje u projektu, prijave škola za sudjelovanje u projektu, upoznavanje lokalne uprave i svih institucija s projektom, medijska potpora projektu…

- 2014. i 2015. godina

U ove dvije godine provodit će se dogovorene aktivnosti iz projekta BB, u dogovoru sa školama partnerima u kojima se provodi projekt.

Za vrijeme trajanja projekta u projekt planiramo uključiti oko 30 srednjih škola iz Hrvatske kroz izvanškolske aktivnosti ili na drugi način.

 

Ekonomska skola prezentacija

 

Odaberite područje u koje se želite uključiti

Projekt BB, Biti bolji – Be better namijenjen je školama i obuhvaća sljedeće aktivnosti:

  1. Svaki učenik poduzetnik
  2. Želim biti
  3. Tribina – razgovori s poduzetnicima i poznatim osobama,
  4. Radionice, izložbe, sajmovi,…
  5. Poslovna večera
  6. Osmislimo strip – Đuka poduzetnik
  7. Predstavljanje školskih časopisa
  8. Istraživanja po izboru, davanje prijedloga teme istraživanja
  9. Redizajn loga, Naslovnice, web stranice…
  10. Ostalo

 

Vladimir Mihajlović

Rujan 2013.

 

Kontakt:

U idućim brojevima magazina opisat ćemo vam svaku od ponuđenih aktivnosti. Naravno da nam i sve škole mogu ponuditi područje u koje se žele uključiti. Za početak, javite nam se:

Mobitel: 091/ 767 5 999, 091/600 80 52

Telefon: 031/ 284 850

Fax: 031/284 851

www.poduzetnik.com.hr

e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

http://www.facebook.com/poduzetnik.com.hr

IMAGE Rastu prihodi od obavljanja poštanskih usluga

Na tržištu poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj nastavljena su  pozitivnia kretanja i u drugom tromjesečju 2017. Obavljanjem poštanskih usluga ostvareno je preko 392 milijuna kuna prihoda,... Read More...
IMAGE Nastavljen rast prijevoza robe željeznicom

Podaci za drugo tromjesečje 2017. godine pokazuju pojačanu poslovnu aktivnost svih teretnih željezničkih prijevoznika, što je vidljivo kroz povećanje količine prevezene robe i ostvarenih... Read More...
IMAGE 50% više teretnog prometa ZL Zagreb

Zagrebački aerodrom ostvario je u srpnju ove godine do sada najveći promet robe i paketa od skoro 1,15 milijuna kilograma, što je gotovo 50% više nego u istom mjesecu 2016,, a najviše robe... Read More...
IMAGE Arapi preuzimaju najprometniju zračnu luku u Crnoj Gori

Najvjerojatniji kandidat za preuzimanje najprometnije zračne luke u Crnoj Gori - aerodroma Tivat - je novi vlasnik elitnog nautičko-turističkog centra Porto Montenegro, državni investicijski fond... Read More...
IMAGE Redovan prijevoz poluprikolica i kontejnera željeznicom

Glavni direktor Željeznica Srbije  Miroslav Stojčić, tijekom summita zemalja Zapadnog Balkana u Trstu polocinom  srpnja susreo se sa direktorom Logističkog centra Pordenone  Guisepeom... Read More...
IMAGE EK odobrila 110,5 mln eura za Rail Baltica

Europska komisija je donijela odluku o osiguranju 110,5 milijuna eura za realizaciju željezničkog projekta Rail Baltica. Sporazumi o financiranju bit će potpisani najkasnije u studenome. Read More...
IMAGE Pet ponuda za 49% Teretnog prijevoza (2/2)

Slovenske željeznice su 2009. godine bile pred stečajem, ali su u sanaciji otpustile ili umirovile četvrtinu radnika. Nekoliko mjeseci nakon potpisivanja pisma namjere ÖBB je dobio novu upravu.... Read More...
IMAGE Pet ponuda za 49% Teretnog prijevoza (1/2)

Poljske državne željeznice, češki Energetski i industrijski holding, Ruske željeznice, njemačka logistička tvrtka Hamburger Hafen und Logistik i francuske željeznice prije nekoliko dana... Read More...
IMAGE Kako je nastao outsourcing?

Koristite li već outsourcing ili tek razmišljate o njegovom uvođenju? Ovaj članak donosi lekcije petorice velikih mislilaca u svijetu ekonomije čije će vam spoznaje pomoći poboljšati načina... Read More...
IMAGE Kojim tvrtkama je potreban 3PL?, 1. dio

3PL usluga je u porastu zahvaljujući stalnim inovacijama u industrijama kao što su telekomunikacije, analitika i tehnologija. No, prije nego što se odlučite na 3PL uslugu, razmislite je li to... Read More...
IMAGE Kako stvoriti fleksibilan lanac opskrbe?, 2. dio

Koncept fleksibilnog lanca opskrbe je širok pojam o kojem se može mnogo raspravljati i sama definicija zna biti nejasna. U nastavku članka će se objasniti kako stvoriti fleksibilan lanac opskrbe... Read More...
IMAGE Kako stvoriti fleksibilan lanac opskrbe?

Koncept fleksibilnog lanca opskrbe je širok pojam o kojem se može mnogo raspravljati i sama definicija zna biti nejasna. U nastavku članka će se objasniti kako stvoriti fleksibilan lanac opskrbe... Read More...
IMAGE 3 temeljna trenda za lanac opskrbe

U današnje vrijeme tri temeljna trenda za lanac opskrbe su transparentnost samog lanca opskrbe, proizvodnja u budućnosti te internet prodaja. U nastavku teksta ćete biti upoznati s tri temeljna... Read More...
IMAGE 7 razloga zašto koristiti 3PL usluge u skladištenju i distribuciji, 2. dio

U svojim početcima 3PL usluge su se fokusirae na transportne komponente u lancu opskrbe, a u današnje vrijeme moderni 3PL nudi niz usluga za potporu skladištenja i distribucije. S obzirom na... Read More...
IMAGE Kako odgovoriti na promjenjive zahtjeve tržišta?

Na promjenjive zahtjeve tržišta, mnogi proizvođači se okreću automatiziranoj proizvodnji. No, projektiranje procesa je velik izazov. Read More...
IMAGE Zašto je globalan lanac opskrbe riskantan posao?, 2. dio

Poslovanje u globalnom lancu opskrbe može imati svoje prednosti, ali i rizike koji mogu dovesti do poremećaja u harmoniji rada. U nastavku teksta ćete biti upoznati s četiri razloga zašto je... Read More...

Video materijali - SCM

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Pregovarač CRNI POJAS

  • 1
  • 2

Prijava za SCM Newsletter

captcha 

Top Novosti

Preporučujemo knjigu

Jednostavan način za upravljanje zalihama! Prvo izdanje knjige Upravljanje zalihama u šest koraka autora Antonia Zrilića...

Više o knjizi

Social Face

Prijava - odjava

ispod glavnog