Nedjelja, 20 Kolovoz, 2017
   
Tekst

Za razvoj riječkih luka i prometnica 2,6 mlrd kn iz CEF-a

Devet razvojnih projekata riječke luke i riječkog prometnog pravca, koje provode Lučka uprava Rijeka i HŽ infrastruktura, a sufinanciraju se sredstvima Europske unije iz Instrumenta za povezivanje (CEF- Connecting Europe Facility) s ukupno 2,6 milijarda kuna, predstavljeno je u Rijeci.

Od 9 projekata 6 je razvojnih projekata Lučke uprave Rijeka ukupne vrijednosti gotovo 116 mln eura kod kojih se 82% sufinancira iz CEF-a, a 3 su projekta HŽ Infrastrukture.

3 projekta Lučke uprave Rijeka se ostvaruju. Prvi je rekonstrukcija željezničke stanice Rijeka – Brajdica i izgradnja intermodalnog terminala na kontejnerskom terminalu Brajdica. Partner u projektu je HŽ Infrastruktura, vrijednost je 35,5 mln eura, a sufinancirani dio iz CEF-a je 30,2 mln eura. Drugi projekt je rekonstrukcija teretnog dijela željezničke stanice Rijeka-Teretna i izgradnja intermodalnog terminala na kontejnerskom terminalu Zagrebačko pristanište. Partner je HŽ Infrastruktura, vrijednost projekta je 31,5 mln eura, a sufinancira se iz CEF-a s 26,8 mln eura. Treći je rekonstrukcija pristaništa za generalne terete u luci Raša, vrijednost projekta je 6,9 mln eura, a sufinancira se iz CEF-a s 3,1 mln eura.

Za preostala 3 projekta odluka o sufinanciranju donesena je u srpnju ove godine. U projektu rekonstrukcije željezničke infrastrukture na području luke Rijeka – bazen Rijeka, partner je Luka Rijeka, a vrijednost projekta je 33,3 mln eura i sufinancira se iz CEF-a s 28,7 mln eura. U projektu rekonstrukcije željezničke infrastrukture na području luke Rijeka – bazen Bakar, partner je također Luka Rijeka, a vrijednost projekta oko 6 mln eura. Iz CEF-a se sufinancira 5,1 mln eura. Šesti projekt odnosi se na Informatički sustav lučke zajednice. Partneri su Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture i Lučka uprava Ploče, a prijavljena vrijednost projekta je 2,2 mln eura, uz očekivano sufinanciranje iz CEF-a CEF od 1,8 mln eura.

Iz HŽ – Infrastrukture predstavili su razvojne projekte vrijedne ukupno 1,5 mlrd eura. Iz CEF-a se na riječkom prometnom pravcu koji povezuje riječku luku s Mađarskom sufinanciraju izgradnja drugog kolosijeka na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica, rekonstrukcija dionice Oštarije – Škrljevo te izrada projektne dokumentacije za dionicu Škrljevo – Rijeka Jurdani.

Za bolju prometnu povezanost koja može služiti razvoju konkurentne ekonomije iz fondova EU od 2014. do 2020. na raspolaganju ukupno gotovo 9,9 mlrd kn, a do sada je s korisnicima ugovoreno 7,6 mlrd kn.

Do kraja godine bit će objavljen natječaj za koncesiju Zagrebačke obale.

Prema podacima sa skupa, Hrvatskoj je do sada za 32 projekta odobreno ukupno 3,2 mlrd kn, tj. 93% sredstava iz CEF-a. Samo za podizanje konkurentnosti željeznice i luke Rijeka, odobreno je 2,6 mlrd kn, a ukupna ulaganja u razvoj prometne infrastrukture i usluga koje se sufinanciraju EU novcem dosegla je 10,8 mlrd kn. Uz koordinaciju s CEF programom, za ulaganja se koriste i sredstva iz Operativnog programa Koherentnost i kohezija. Lider/Hina

IMAGE Pet ponuda za 49% Teretnog prijevoza (1/2)

Poljske državne željeznice, češki Energetski i industrijski holding, Ruske željeznice, njemačka logistička tvrtka Hamburger Hafen und Logistik i francuske željeznice prije nekoliko dana... Read More...
IMAGE Za razvoj riječkih luka i prometnica 2,6 mlrd kn iz CEF-a

Devet razvojnih projekata riječke luke i riječkog prometnog pravca, koje provode Lučka uprava Rijeka i HŽ infrastruktura, a sufinanciraju se sredstvima Europske unije iz Instrumenta za... Read More...
IMAGE Nelt Grupa vlasnik 80% Montenomaksa

Neregelia, koja posluje u sastavu Nelt Grupe i predstavlja lidera na distributivnom tržištu Crne Gore, u ime svog osnivača, od nedavno upravlja sa 80% kompanije Montenomaks C&L, koja pruža... Read More...
IMAGE Novi DB Schenker logistički centar u Austriji

DB Schenker otvorio je  početkom svibnja logistički centar u Graz-Wundschuhu (Austrija). Novim terminalom DB Schenker je udvostručio svoj prostor u Štajerskoj, a u novi centar uloženo je 25... Read More...
IMAGE Tesco testira isporuku pomoću robota

Tesco testira isporuku pomoću robota u okviru šireg ’Tesco Now’ eksperimenta, čiji je cilj osigurati isporuku u roku od jednog sata, a koja se odvija u Londonu. Kompanija je sklopila... Read More...
IMAGE DPD i INA povećali broj Pickup lokacija

U 2016. godini DPD u Hrvatskoj ostvario je rast od čak 125% u broju paketa dostavljenih privatnim osobama te je prepoznao potrebu za udovoljavanjem sve većih zahtjeva krajnjih kupaca. Upravo zato,... Read More...
IMAGE Srbija Kargo kupuje 8 novih električnih lokomotiva

Srbija Kargo objavila je natječaj za nabavku 8 novih električnih lokomotiva, za šta će sredstva biti osigurana kreditom Europske banke za obnovu i razvoj za troškove na Koridoru 10. Read More...
IMAGE EK odobrila državnu potporu za HŽ Cargo

Europska komisija odobrila je državnu potporu u iznosu od 975 milijuna kuna (129,5 milijuna euraR), koju je Hrvatska dodijelila poduzeću HŽ Cargo, željezničkom prijevozniku tereta u vlasništvu... Read More...
IMAGE Kako je nastao outsourcing?

Koristite li već outsourcing ili tek razmišljate o njegovom uvođenju? Ovaj članak donosi lekcije petorice velikih mislilaca u svijetu ekonomije čije će vam spoznaje pomoći poboljšati načina... Read More...
IMAGE Kojim tvrtkama je potreban 3PL?, 1. dio

3PL usluga je u porastu zahvaljujući stalnim inovacijama u industrijama kao što su telekomunikacije, analitika i tehnologija. No, prije nego što se odlučite na 3PL uslugu, razmislite je li to... Read More...
IMAGE Kako stvoriti fleksibilan lanac opskrbe?, 2. dio

Koncept fleksibilnog lanca opskrbe je širok pojam o kojem se može mnogo raspravljati i sama definicija zna biti nejasna. U nastavku članka će se objasniti kako stvoriti fleksibilan lanac opskrbe... Read More...
IMAGE Kako stvoriti fleksibilan lanac opskrbe?

Koncept fleksibilnog lanca opskrbe je širok pojam o kojem se može mnogo raspravljati i sama definicija zna biti nejasna. U nastavku članka će se objasniti kako stvoriti fleksibilan lanac opskrbe... Read More...
IMAGE 3 temeljna trenda za lanac opskrbe

U današnje vrijeme tri temeljna trenda za lanac opskrbe su transparentnost samog lanca opskrbe, proizvodnja u budućnosti te internet prodaja. U nastavku teksta ćete biti upoznati s tri temeljna... Read More...
IMAGE 7 razloga zašto koristiti 3PL usluge u skladištenju i distribuciji, 2. dio

U svojim početcima 3PL usluge su se fokusirae na transportne komponente u lancu opskrbe, a u današnje vrijeme moderni 3PL nudi niz usluga za potporu skladištenja i distribucije. S obzirom na... Read More...
IMAGE Kako odgovoriti na promjenjive zahtjeve tržišta?

Na promjenjive zahtjeve tržišta, mnogi proizvođači se okreću automatiziranoj proizvodnji. No, projektiranje procesa je velik izazov. Read More...
IMAGE Zašto je globalan lanac opskrbe riskantan posao?, 2. dio

Poslovanje u globalnom lancu opskrbe može imati svoje prednosti, ali i rizike koji mogu dovesti do poremećaja u harmoniji rada. U nastavku teksta ćete biti upoznati s četiri razloga zašto je... Read More...

Video materijali - SCM

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Pregovarač CRNI POJAS

  • 1
  • 2

Prijava za SCM Newsletter

captcha 

Top Novosti

Preporučujemo knjigu

Jednostavan način za upravljanje zalihama! Prvo izdanje knjige Upravljanje zalihama u šest koraka autora Antonia Zrilića...

Više o knjizi

Social Face

Prijava - odjava

ispod glavnog