Subota, 17 Veljača, 2018
   
Tekst

DPD i INA povećali broj Pickup lokacija

U 2016. godini DPD u Hrvatskoj ostvario je rast od čak 125% u broju paketa dostavljenih privatnim osobama te je prepoznao potrebu za udovoljavanjem sve većih zahtjeva krajnjih kupaca. Upravo zato, uz dostavu paketa na kućni prag, DPD je u suradnji s Inom proširio mogućnosti dostave paketa ponudivši mogućnost odabira odredišta i preuzimanja paketa na jednoj od više od 400 Pickup lokacija.

Na taj način su DPD i INA kontrolu nad dostavom paketa stavili u ruke primatelja koji vole samostalno odlučivati i odabrati idealno odredište za preuzimanje svojih paketa. Mogućnost preuzimanja paketa na Pickup lokacijama idealna je i praktična usluga za sve web trgovce kojima je cilj optimizirati dostavu i povećati uspješnost preuzimanja paketa.

Prije same dostave primatelj paketa zaprima SMS/e-mail obavijest s datumom dostave i linkom na portal Follow My Parcel (FMP) putem kojeg, između ostalih mogućnosti, može odabrati redirekciju paketa na jedno od Ininih maloprodajnih mjesta.

Klikom na link u poruci primatelj paketa odabire najbližu lokaciju i na njemu je da unutar 7 kalendarskih dana preuzme paket u vrijeme koje mu najviše odgovara.

Ovim partnerstvom osnažena je logistička mreža DPD-a i osigurana bolja povezanost svih dijelova zemlje. DPD paket moguće je preuzeti paket na 387 Ininih maloprodajnih mjesta ili u jednoj od 20 Eurom prodavaonica diljem Hrvatske.DPD u Hrvatskoj dio je DPDgroup (GeoPost), druge najveće međunarodne dostavne paketne mreže u Europi. Pod nazivom DPDgroup djeluju vodeće međunarodne tvrtke za dostavu: DPD, Chronopost, SEUR i Interlink Express. Grupa broji 60.000 članova, a snažna međunarodna mreža omogućuje nam efikasnu razmjenu iskustava i znanja.

DPDgroup isporučuje više od 4 milijuna paketa dnevno, u više od 230 zemalja, a u 2016. godini grupa je ostvarila rezultat od 6,2 milijarde eura ili 8.6% porasta u usporedbi s godinom prije. Taj rezultat potaknut je porastom volumena od 9.4% čime se ukupan broj paketa isporučenih širom svijeta popeo na čak 1,1 milijarde.

Porast prihoda od 46% u DPD Croatia potaknut je rastom dostavljenih paketa u domaćoj i međunarodnoj distribuciji, čija se brojka u 2016. godini popela na više od 1,5 milijuna što je 80% više u odnosu na godinu prije. Potrebno je istaknuti i porast broja paketa dostavljenih privatnim osobama koji je dokaz da e-trgovina u Hrvatskoj bilježi snažan razvoj. U tom segmentu zabilježen je rast volumena od 125% u odnosu na 2015. godinu.

IMAGE PDV će se plaćati i na male pakete vrijednosti do 160 kn

Od iduće bi se godine na razini EU trebalo ukinuti oslobođenje od plaćanja PDV-a na pakete male vrijednosti – do 22 eura – kupljene putem interneta u nekoj od zemalja izvan Europske unije,... Read More...
IMAGE Stalni rast prihoda poštanskih usluga

Provedene je potpuna liberalizacija tržišta poštanskih usluga te povećana razgranatost i dostupnost kvalitetnih poštanskih usluga koje izravno potiču rast gospodarstva, uz osiguranje zaštite... Read More...
IMAGE Šangajska luka počinje suradnju s Lukom Trst

Šangajska luka uskoro počinje uaradnju s Lukom Trst, saznaje se se nakon razgovora koje su predstavnici talijanskih lokalnih vlasti vodili s čelnicima Shanghai International Port Group (SIPG). Read More...
IMAGE 8% više paketa zbog porasta e-trgovine

Broj paketa na tržištu poštanskih usluga u trećem je tromjesečju ove godine u odnosu na prethodno tromjesečje porastao za više od šest posto, a rast je zabilježen i u odnosu na isto... Read More...
IMAGE HP otvorila novu sortirnicu

Hrvatska pošta (HP) je u zagrebačkoj Branimirovoj ulici otvorila novu automatsku sortirnicu pošiljaka, kao dio investicijskog ciklusa od približno pola milijarde kuna koji se nastavlja 2018.... Read More...
IMAGE HAKOM: Nastavljena potražnja za paketskim uslugama

Trend rasta broja paketa na tržištu poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj, prisutan unazad nekoliko tromjesečja, nastavljen je i u trećem tromjesečju 2017. U odnosu na prethodno tromjesečje... Read More...
IMAGE UPS raskinuo ugovor s Overseasom

UPS, najveća svjetska kompanija za dostavu paketa, raskinula je s tvrtkom Overseas partnerski ugovor za Hrvatsku. Od početka iduće godine novi ugovorni partner UPS-a Hrvatska postaje zagrebačka... Read More...
IMAGE Kolaps u dostavi paketa (2/2)

Problem u dostavi paketa u Njemačkoj su i gradovi: početnicima i strancima u dostavi se obično daju najteža područja. To znači ili predgrađa s obiteljskim kućama gdje se dugo mora... Read More...
IMAGE Kako je nastao outsourcing?

Koristite li već outsourcing ili tek razmišljate o njegovom uvođenju? Ovaj članak donosi lekcije petorice velikih mislilaca u svijetu ekonomije čije će vam spoznaje pomoći poboljšati načina... Read More...
IMAGE Kojim tvrtkama je potreban 3PL?, 1. dio

3PL usluga je u porastu zahvaljujući stalnim inovacijama u industrijama kao što su telekomunikacije, analitika i tehnologija. No, prije nego što se odlučite na 3PL uslugu, razmislite je li to... Read More...
IMAGE Kako stvoriti fleksibilan lanac opskrbe?, 2. dio

Koncept fleksibilnog lanca opskrbe je širok pojam o kojem se može mnogo raspravljati i sama definicija zna biti nejasna. U nastavku članka će se objasniti kako stvoriti fleksibilan lanac opskrbe... Read More...
IMAGE Kako stvoriti fleksibilan lanac opskrbe?

Koncept fleksibilnog lanca opskrbe je širok pojam o kojem se može mnogo raspravljati i sama definicija zna biti nejasna. U nastavku članka će se objasniti kako stvoriti fleksibilan lanac opskrbe... Read More...
IMAGE 3 temeljna trenda za lanac opskrbe

U današnje vrijeme tri temeljna trenda za lanac opskrbe su transparentnost samog lanca opskrbe, proizvodnja u budućnosti te internet prodaja. U nastavku teksta ćete biti upoznati s tri temeljna... Read More...
IMAGE 7 razloga zašto koristiti 3PL usluge u skladištenju i distribuciji, 2. dio

U svojim početcima 3PL usluge su se fokusirae na transportne komponente u lancu opskrbe, a u današnje vrijeme moderni 3PL nudi niz usluga za potporu skladištenja i distribucije. S obzirom na... Read More...
IMAGE Kako odgovoriti na promjenjive zahtjeve tržišta?

Na promjenjive zahtjeve tržišta, mnogi proizvođači se okreću automatiziranoj proizvodnji. No, projektiranje procesa je velik izazov. Read More...
IMAGE Zašto je globalan lanac opskrbe riskantan posao?, 2. dio

Poslovanje u globalnom lancu opskrbe može imati svoje prednosti, ali i rizike koji mogu dovesti do poremećaja u harmoniji rada. U nastavku teksta ćete biti upoznati s četiri razloga zašto je... Read More...

Video materijali - SCM

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Pregovarač CRNI POJAS

  • 1
  • 2

Prijava za SCM Newsletter

captcha 

Top Novosti

Preporučujemo knjigu

Jednostavan način za upravljanje zalihama! Prvo izdanje knjige Upravljanje zalihama u šest koraka autora Antonia Zrilića...

Više o knjizi

Social Face

Prijava - odjava

ispod glavnog